Mire van szükség ahhoz, hogy megvalósuljon a hátrányos helyzetű gyerekek valódi esélyegyelősége? Milyen kilátásai vannak ma egy angol bevándorlógyereknek vagy éppen egy szegénysorsú munkáscsaládból származó fiatalnak a brit oktatási rendszerben? Reális célokra van szükség, vagy merni kell nagyot álmodni? Miért fontos a fegyelem az iskolában, és miért a legsérülékenyebbek szenvednek legtöbbet a hiányától? Milyen mutatók alapján nevezhető sikeresnek egy ország oktatási rendszere?
Többek között ezeket a kérdéseket járjuk körül vendégünkkel, Katharine Birbalsingh-gel, aki egy kivételesen hiteles oktatási szakember, ha a kudarctól a sikerig vezető útról van szó. Katharine Birbalsingh brit tanár és oktatási reformer, a londoni Wembley Parkban található Michaela Közösségi Iskola alapító igazgatója. A magát konzervatívnak valló igazgató ismert kritikusa az Egyesült Királyság iskoláit átszövő kifogások kultúrájának, az alacsony elvárásoknak és a tantermi káosznak.
Vendégeink:
- Katharine Birbalsingh, londoni Michaela Közösségi Iskola alapító igazgatója
- Sullivan Ferenc, az MCC Ifjúságkutató Intézet kutatója
- Szakos Enikő, az MCC Tanuláskutató Intézet intézeti koordinátora
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Az eseményen történő részvétel ingyenes, azonban minden esetben regisztrációhoz kötött, melyet az aktuálisan érvényben lévő járványügyi szabályozásokhoz igazítunk.