Főbb feladatok

  • Kapcsolattartás az oktatói feladatokat ellátó partnerekkel
  • Partneradatok kezelése, adatváltozások nyomon követése, rendszerben rögzítése
  • Beszerzések előkészítése, elindítása a rendszerben
  • A teljesítési igazolások elkészítése, kapcsolódó dokumentumok ellenőrzése, számlák bekérése, ellenőrzése
  • Partnertörzs naprakészen tartása az ügyviteli rendszerben

Munkakör betöltésének feltételei

  • Felsőfokú végzettség
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Munkakör betöltéséhez szükséges készségek

  • Pontosság, precizitás
  • Önálló munkavégzésre való képesség
  • Proaktivitás
  • Rendszerben való gondolkodás
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (irodai adminisztráció)

Munkavégzés, szerződési feltételek

  • Teljes munkaidős (heti 40 óra) foglalkoztatás
  • Határozott idejű munkaszerződés, 3 hónap próbaidő kikötésével

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezési határidő: 2025.03.16.

Elbírálás: a pályázatok beérkezését követően folyamatosan

Kezdési időpont: kiválasztást követően azonnal

Amit biztosítunk

  • Dinamikusan fejlődő, támogató és barátságos csapat
  • Magyarország leggyorsabban fejlődő oktatási alapítványánál szerezhető tapasztalat, kapcsolatrendszer
  • Egy rendhagyó képzés kialakításában és működtetésében való közreműködés
  • Oktatásszervezési és non-formális pedagógiai tapasztalatszerzési lehetőség
  • Teljes körű vezetői támogatás a munkavégzés során